vrijdag 23 augustus 2013

OK, ik doe ook mee!

Hallo,

Al heel lang geniet ik van de (creatieve) blogs van anderen. Ik weet hoe leuk het is om andermans creatieve uitspattingen te bekijken. Bovendien is een blog een makkelijke manier om aan familie en vrienden mijn nieuwste projecten te laten zien.

Dus ik ben om. Ik ga ook bloggen...







Want, ja, als je het knutselen zelfs op de camping niet kan laten...

















Nu nog even oefenen hoe ik mijn creaties het mooist op de foto krijg.


Tot gauw!!
Annely

Geen opmerkingen:

Een reactie posten